ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ: ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΥΒΟΜΟΥΝ ΠΟΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΦΟΥΣΤΑΝΙΑ - ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΤΗ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΕΙ!

Posted by : Mr. Blog | 11 Μαρ 2015 | Published in

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΛΕΙΨΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ ΠΟΔΙΕΣ!

Επειδή η προηγούμενη ανάρτηση μου (ΕΔΩ), προφανώς ενόχλησε κάποιους, έχω να τους πω τα εξής:

Είμαι περήφανος για την προηγούμενη πολιτική μου δράση. Και είμαι περήφανος γιατί ποτέ δεν έγλειψα κατουρημένες ποδιές και όταν διαφώνησα με την ασκούμενη πολιτική πήρα το καπελάκι μου και αποχώρησα σαν κύριος. 

Δεν φρόντισα να βολευτώ στο δημόσιο η σε καμμιά ΔΕΚΟ, αν και είχα τις δυνατότητες, επειδή δεν μου το επιτρέπει η ηθική μου υπόσταση και πάντα διαφωνούσα με αυτές τις λογικές. Και φυσικά η μάνα μου δεν ξημεροβραδιαζόταν σε βουλευτικά και δημαρχιακά γραφεία για να με διορίσει και μετά να με μεταθέσει, αντίθετα οι γονείς μου για να επιβιώσουν έφυγαν μετανάστες στην Αυστραλία.

Δεν έστησα δουλειές όπως π.χ. ΙΕΚ , ΚΕΚ η όπως αλλιώς τα λένε, για να ξεκοκκαλίσω ευρωπαικά η εθνικά κονδύλια. 

Δεν παριστάνω τον αντιμνημονιακό αριστερό και ταυτόχρονα να αποδέχομαι δωρεάν εισιτήριο και διαμονή για να επισκεφθώ την Γερμανία μετά από πρόσκληση του Φούχτελ.

Για όσους με γνωρίζουν από παλιά ξέρουν πως πάντα λέω ξεκάθαρα την άποψη μου, με το οποιοδήποτε κόστος και φυσικά δεν θα κρυβόμουν ποτέ πίσω από ξένα φουστάνια παριστάνοντας τον ανίδεο. 

Την άποψη μου θα την λέω αδιακρίτως όπως έκανα πάντα και σε όποιον αρέσει.
Αυτά προς το παρόν.